saraberglund95

Direktlänk till inlägg 9 april 2016

Brist med förståelse...

Av Sara Berglund - 9 april 2016 00:56

Brist med förståelse...

 

Utbrott... på utbrott.

Brist med förståelse...

De senaste dagarna har varit tunga.. minst sagt väldigt tunga mentalt.

 

Att få utbrott.. på små saker.

Att inte veta hur jag ska hantera det.

Att hålla det inom sig det går inte för det måste ut.

Antingen sparkar.. slår eller slänger saker för att få utlopp.

 

Det är stressande för kroppen att få utbrott..

Känner att det kryper i kroppen..

FAST jag inte har fått utbrott på hela dagen så.. känner jag att det kryper i kroppen och nästan inväntar på att det kan komma något.

Jag känner mig som en tickande bomb... 

 

Det brukar inte vara såhär... iallafall inte såhär illa. 

Jag har kommit in i en period där utbrotten bara blir värre.

Det har varit "lugnt" ett tag...

 

Men perioden jag är i nu... den är slitsam. 

På något vis måste jag blicka framåt.. träna MYCKET så kroppen kan få utlopp. 

På söndag har jag gymmat 5ggr & sprungit 2ggr denna vecka.

Har inbillat mig att jag måste vara i fullrulle för att minska utbrotten.

 

Hur som haver...

Det finns en brist på okunskap... förståelse varför.

Att lära sig hantera det.. hur!?

Det är jobbigt.. men jag fortsätter tugga på.

Fast denna krypande känsla jag har i kroppen är påfrestande så hoppas jag att det blir lugnare snart.

För det här håller inte.

MEN.. borde inte klaga för mycket för utöver det mår jag väl bra.. träningen går riktigt jävla fint iallafall.

 

/SB 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Berglund - 3 november 2016 19:29

Äntligen…   Idag var jag till en sjukgymnast som skulle kolla på mitt problem som jag har i ryggen… Han säger till mig att berätta om smärtan och hur länge jag har haft det. Så jag börjar med att berätta att jag har haft problem i 4...

Av Sara Berglund - 9 oktober 2016 16:50

  OKTOBER MÅNAD, en orättvisa.   Oktober månad är den månaden man stöttar och hyllar de som har bekämpat bröstcancer men även de som har gått bort i sjukdomen.   Jag tycker att det är jättebra att samhället går in för att hjälpa de drabbade...

Av Sara Berglund - 15 september 2016 17:52

Styrkelyft var min räddning…   Mars 2015, upptäckte jag Styrkelyft. Jag var redan insnöad på att bänkpress var kul, nu gällde det att fastna för något mer, så som benböj och marklyft. Under några månader så började en form av kärlek växa...

Av Sara Berglund - 4 september 2016 23:12

Min sommar   Imorgon börjar jag andra året på högskolan, sjukt vad tiden har gått fort de senaste månaderna. Jag fick ”sommarlov” i början av juni någon gång och var ledig i 2 veckor och jobbade därefter heltid i 8 veckor. Fick semest...

Av Sara Berglund - 28 augusti 2016 18:01

Anti mobbning, uppmärksamma diagnoser och se allas lika värda   Att uppmärksamma, att vi alla människor på jordklotet är olika. Olika problem men ändå försöka att se allas lika värda. Detta inlägg kommer handla om min stöttning för anti mobbning,...

Presentation


Mitt liv som hårdrockare, styrkelyftare och vocalist.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards