saraberglund95

Direktlänk till inlägg 4 september 2016

Min sommar

Av Sara Berglund - 4 september 2016 23:12

Min sommar


Imorgon börjar jag andra året på högskolan, sjukt vad tiden har gått fort de senaste månaderna. Jag fick ”sommarlov” i början av juni någon gång och var ledig i 2 veckor och jobbade därefter heltid i 8 veckor. Fick semester för över 2 veckor sedan, den lediga tiden har gått väldigt snabbt. För imorgon sätter jag mig i föreläsningssalarna igen och få träffa min klass ännu gång.


Jag har ingen ångest över att börja, jag gillar mitt program och mina klasskamrater så det ska bli skönt att återfå rutiner igen efter denna ledighet.


Jag antar att man har sommaren till att försöka finna sig själv, vart är jag på väg i livet? Vart vill jag hamna?

Man tänker också igenom val och vilka personer som ska få fortsätta gå bredvid en igenom livets gång.


Min sommar har varit en av de bästa somrarna jag någonsin har haft, som sagt jag har jobbat mycket men träning och kost har fortfarande varit prioriterat.


 Det finns ett skäl varför denna sommar har varit väldigt bra och det är därför jag fann min stora kärlek denna sommar. Eller kanske ska poängtera att det var han som fann mig. Jag trodde aldrig att jag någonsin skulle få uppleva den här sorten av kärleken som jag gör just nu.


Att kunna kolla på en person i evigheter och le utan skäl, jag trodde aldrig att det skulle vara möjligt. Aldrig.

Att jag fann min stora kärlek denna sommar, trodde inte jag skulle vara möjligt. Att en person kan ha en sådan stor inverkan på ens liv.


Jag tittar på honom ibland och undrar vart fan han har varit någonstans?

Men sedan är jag medveten att den tiden kommer av sina skäl, när du minst anar det så kommer du släppa in en person i ditt liv som kommer sätta spår i dig förevigt.


Med dig är jag allt, utan dig känner jag mig tom. Aldrig någonsin har jag fått detta lugn jag får av dig. Du är allt. Tack för att du gjorde detta till den bästa sommaren. Du är det bästa som har hänt mig och som pågår i mitt liv.

 

Min bästa Sebbe.

 

/ SB 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Berglund - 3 november 2016 19:29

Äntligen…   Idag var jag till en sjukgymnast som skulle kolla på mitt problem som jag har i ryggen… Han säger till mig att berätta om smärtan och hur länge jag har haft det. Så jag börjar med att berätta att jag har haft problem i 4...

Av Sara Berglund - 9 oktober 2016 16:50

  OKTOBER MÅNAD, en orättvisa.   Oktober månad är den månaden man stöttar och hyllar de som har bekämpat bröstcancer men även de som har gått bort i sjukdomen.   Jag tycker att det är jättebra att samhället går in för att hjälpa de drabbade...

Av Sara Berglund - 15 september 2016 17:52

Styrkelyft var min räddning…   Mars 2015, upptäckte jag Styrkelyft. Jag var redan insnöad på att bänkpress var kul, nu gällde det att fastna för något mer, så som benböj och marklyft. Under några månader så började en form av kärlek växa...

Av Sara Berglund - 28 augusti 2016 18:01

Anti mobbning, uppmärksamma diagnoser och se allas lika värda   Att uppmärksamma, att vi alla människor på jordklotet är olika. Olika problem men ändå försöka att se allas lika värda. Detta inlägg kommer handla om min stöttning för anti mobbning,...

Av Sara Berglund - 15 augusti 2016 15:46

Börja om på ruta ett   Under årens gång så får man lära sig att ibland blir man tvungen till att börja om på ruta ett igen. Ibland bryts man ned för att sedan byggas upp, det går att jämföra tanken med ett rassligt hus, det som behövs är att man ...

Presentation


Mitt liv som hårdrockare, styrkelyftare och vocalist.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards